FANDOM

“House of Deja Vu”
Sezon 2, Odcinek 22
P i E
Informacje
Polska premiera

25 czerwca 2012

Premiera w USA

23 stycznia 2012

Dom Powtarzania

Scenarzysta

Bede Blake & Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Pressure

Następny

House of Hoods

House of Deja Vu jest to dwudziesty drugi odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Fabian szybko wstaje i zaczyna robić wyzwanie od nowa. W ostatniej chwili udaje mu się przejść i sufit z powrotem idzie na górę. Sibuna idzie pod przepaść. Ciasto Very wygrywa konkurs kulinarny, ale pani Andrews znajduje kwit na podłodze, który wypadł z torebki Very. Sibuna nie może znaleźć żadnego sposobu, aby przekroczyć przepaść i przejść na drugą stronę. Więc wracają na bal. Jasper dostaje smsa od Kolektora, który chce jak najszybciej coś zobaczyć. Na balu Patricia słyszy metalowy zespół, który się rozgrzewa i w ten sposób Eddie przyznaje się, że to on ich zarezerwował. Nina i Joy dowiadują się, że mają taką samą sukienkę. Pani Andrews również wchodzi na bal z identycznym strojem jak dziewczyny. Metalowy zespół zaczyna grać, ale Victor jak najszybciej wyłącza zasilanie więc cichną. Kiedy gaśnie światło Jerome stara ukryć się przed Joy i Niną. Jerome widzi list od ojca w ręce Mary, ale ona mówi mu, że ten list jest od Micka. Mara przekonuje Jerome do zwrotu pieniędzy dla dziewczyn. Victor oskarża Patricie o wynajęcie zespołu, ale ona próbuje powiedzieć, że to jest tylko nie porozumienie. Eddie jest zdziwiony, że Patricia go nie sypnęła, ale w zamian Patricia mówi Eddiemu, żeby pomógł naprawić tą całą sytuację zespołem. Zespół zaczyna grać muzykę klasyczną. Nina i Fabian zauważają, że sen powoli zaczyna się spełniać.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Deja Vu, kliknij tutaj.