FANDOM

“House of Dolls”
Sezon 2, Odcinek 2
Odcinek 62
Informacje
Polska premiera

29 maja 2012

Premiera w USA

9 stycznia 2012

Dom Lalek

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Hello

Następny

House of Spirits

House of Dolls to drugi odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Wybrana przypadkowo zwala ze skrzyni starą lalkę. Mężczyzna jest wściekły i każe jej wracać do pokoju. Przy schodach, Nina podsłuchuje chwilę to, co dzieje się na strychu. Victor odtworzył nagranie z zepsutej lalki, w którym głos małej Sary mówi o jakimś miejscu, łzach złota i wodzie życia.

Podczas śniadania następnego dnia, Alfie ma wyrzuty do Amber, ponieważ złamała obietnicę złożoną podczas balu i nie została jego dziewczyną. Dziewczyna wypiera się tamtych słów, niestety - reszta uczniów jest po stronie Lewisa... Do jadalni wchodzi Victor, z karą dla wszystkich za wejście na strych - każe im umyć wszystkie toalety w szkole. Na szkolnym korytarzu, Nina opowiada Fabianowi o wiadomości z nagrania. Młody Rutter stwierdza, iż słowo, o którym mówiła Sarah oznacza bibliotekę, która jest niedaleko stąd. Mara i Mick podchodzą do pary, proponując im podwójną randkę do kina.

Jerome wówczas praktycznie na każdej przerwie chodzi po korytarzach w czapce, szaliku i w okularach przeciwsłonecznych. Przed zajęciami, Joy zajmuje miejsce obok Fabiana. Chłopak wyjaśnia jej delikatnie, że tu siedzi Nina. Zawstydzona nastolatka przeprasza, po czym idzie do Patricii. Buntowniczka także nie jest zbyd zadowolona z zachowania przyjaciółki. Do sali wchodzi pani Andrews, rozpoczynając lekcję. Podczas gdy opowiada o baśniach, Alfie wciąż wyraża Amber swoje niezadowolenie. W końcu dziewczyna daje mu "Poradnik randkowania z Amber Millington", w którym ponoć są wszystkie powody, dla których nie mogą być razem.

Victor idzie do gabinetu pana Sweeta, gdzie pokazuje mu lalkę z nagraniem. Oboje rozpoznają w nim głos młodej Sary Frobisher-Smythe. Stwierdzają też, iż są blisko odnalezienia Księgi Izydy, w której znajduje się receptura eliksiru życia. Muszą tylko poszukać w odpowiednim miejscu, czyli w starej bibliotece założonej przez rodziców dziewczynki.

Po lekcji, Alfie oddaje Amber poradnik. Z niego wyczytał, iż by zostać jej chłopakiem musi obdarować ją prezentami, trafić na okładkę magazynu i załatwić samochód. Wtedy być może dziewczyna zgodzi się zostać jego dziewczyną. W świetlicy, Fabian zastanawia się nad wybraniem zdjęcia profilowego na portalu społecznościowym. Nina i Joy próbują mu doradzić, jednak ich zdania w ogóle się ze sobą nie zgadzają. Patricia zauważa, iż chłopak ma w statusie "singiel", ku złości jej przyjaciółki. Jerome rezygnuje z "przebrania", gdyż i tak wszyscy go rozpoznają. Wówczas ma nieszczęście spotkać młodszą siostrę, Poppy, przed którą tak się ukrywał. Dziewczynka szantażuje brata, wyznaczając miejsce kolejnego spotkania i wręczając listę żądań.

Po południu, Alfie planuje zamówić przez internet orchidee dla Amber. Jerome nie może zrozumieć, dlaczego jego kolega aż tak się poświęca. Lewis prosi przyjaciela o zamówienie kwiatów, gdyż on idzie z pomocą Trudy upiec dla dziewczyny babeczki. Ale ten, kto zna Jerome'a wie, iż on zawsze będzie musiał coś zepsuć...

Zaraz po wyjściu ze szkoły, Nina i Fabian idą w okolice starej biblioteki Frobisher-Smythe, do której nikt od wielu lat nikt nie zaglądał. Okazuje się, że drzwi są otwarte. Para zagląda do środka, gdzie są już Victor i pan Sweet. Oboje poszukują Księgi Izydy. Rodenmaarowi udaje się odnaleźć ukrytą szufladę pod schodami, tam jednak księgi nie ma. Nagle Nina i Fabian wydawają pewien odgłos, przez który Victor ich usłyszał...

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Dolls, kliknij tutaj.