FANDOM

“House of Frauds”
Sezon 2, Odcinek 16
Wszyscyyyy
Informacje
Polska premiera

15 czerwca maja 2012

Premiera w USA

18 stycznia 2012

Dom Oszustwa

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Peter Fearon

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Who?

Następny

House of Chance

House of Frauds jest to 16 odcinek odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Na śniadaniu, reszta domowników spotykają Eddiego. Nina łamie pierwsze lody oferując Eddiemu trochę soku pomarańczowego. Fabian pyta się Eddiego kiedy on tutaj przyjechał, mówiąc, że się zdziwił, kiedy się obudził, widząc Eddiego w łóżku Micka. Choć Eddie, wzywa Particie od gaduł, flirtuje z innymi dziewczynami, mówiąc im, że nie wiedział, że angielki też są takie śliczne. Patricia i chłopcy wydają się niezruszeni opowieścią Eddiego o tym, dlaczego zmienił szkołę. Joy, pyta Fabiana, czy chce z nią iść do kina, ale Fabian mówi, że jeszcze nie może z nią iść. Victor zatrzymuje Eddiego na drodze i beszta go za jego maniery i za to, że wrócił po 22... W szkole, Jerome zbiera pieniądze na dzień osła. Eddie wzywa Jerome, aby zjadł 10 z miksowanych wiaderek marchwi da mu 150 dolarów. Jerome akceptuje tą ofertę. W domu, Vera kradnie klucz do piwnicy z gabinetu Victora. Jerome idzie spotkać się z detektywem i daje mu trochę pieniędzy, które zebrał od swoich kolegów na dzień osła. Vera próbuje wejść do piwnicy, ale słyszy, że Nina,Fabian i Amber wrócili. Zostawia klucz w drzwiach. Słyszy, że oni zeszli do piwnicy. Vera chce iść za nimi, ale zostaje zauważona przez Victora. Ona mówi mu, że ktoś jest w piwnicy, ale chowają się w sekretnym pokoju, więc Victor ich nie znajduje. Vera czeka na nich i trzech studentów wychodzą z piwnicy. Zauważa kostkę i słyszy jak Nina mówi, że schowa to w swoim pokoju. Vera ma zapasowy klucz od piwnicy, który był w drzwiach. Tej nocy, Amber ma sen, że Senkhara goni ją. Amber jest w pułapce. Senkhara podchodzi do niej i Amber zaczyna krzyczeć.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Frauds, kliknij tutaj.