FANDOM

“House of Harsh”
Sezon 1, Odcinek 49
Odcinek 49
Informacje
Polska premiera

17 sierpnia 2011

Premiera w USA

14 lutego 2011

Dom Ostrości

Scenarzysta

Diane Whitley
Danny Spring

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Stars

Następny

House of Lights

House of Harsh to czterdziesty dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Fabian próbuje odciągnąć Victora od teleskopu i mówi, że Jerome i Alfie znowu urządzili sobie wodną bitwę, mężczyzna jednak nie słucha i spogląda na księżyc. Na szczęście napis znikł, ponieważ przysłoniły go chmury. Podczas śniadania, "Sibuna" rozmawia o bierzących sprawach. Stwierdzają, iż ktoś powinien zejść do piwnicy po próbkę eliksiru oraz żeby poszukać półkuli. Postanawiają losować, kto będzie tą osobą, gdyż zejście całą grupą jest zbyt ryzykowne. W szkole, Alfie zauważa Jerome'a z górą pieniędzy. Clarke każe przyjacielowi sprawdzić, co robi jego grupa. Chłopak spełnia prośbę. Patricia daje wszystkim członkom "Sibuny" walkie-talkie, po czym zaczyna się losowanie. Wypada na Alfiego, to on musi zejść do piwnicy.

W domu, Patricia podsłuchuje rozmowę Victora z Trudy, przy okazji widziała założoną przy drzwiach na strych kłódkę. Dowiaduje się, iż Rodenmaar wychodzi wieczorem na spotkanie, a opiekunka ma zająć się wszystkim. Nastolatka idzie do salonu i mówi "Sibunie", iż dzisiaj muszą to zrobić. Jerome pyta, o co chodzi. Fabian kłamie, że z dziewczynami robią maraton filmów podczas nieobecności Victora. Podejrzliwy Clarke proponuje Alfiemu podobny wieczór. On oczywiście nie może odmówić. Później, Jerome i Alfie oglądają filmy. W końcu ten pierwszy zasypia. Lewis kontaktuje się z Niną poprzez walkie-talkie, po czym wychodzi, jednak zostawia sprzęt. Jerome tylko udawał sen. Słyszał wszystko.

"Sibuna" spotyka się w kuchni przed tajemnym przejściem. Alfie założył swój specjalny kostium. Amber daje mu buziaka na szczęście, przez co chłopak jest zadowolony. Schodzi do piwnicy, reszta grupy zaś idzie na schody. Po jakimś czasie słyszą odgłos samochodu Victora. Nina szybko próbuje skomunikować się z Alfiem poprzez walkie-talkie. Jerome, który pozwolił je sobie zabrać, udaje przyjaciela i mówi, że już wyszedł. "Sibuna" rozchodzi się do swoich pokoju. Rodenmaar wchodzi do piwnicy, Alfie ukrywa się. Gdy tylko właściciel domu wychodzi, chłopak ucieka. Po drodze, zabiera z kuchni jedną drożdżówkę, odłożoną na śniadanie. W holu, Victor usłyszał go. Alfie ukrywa się w sarkofagu, który tam stoi. Mężczyzna nikogo nie znalazł, więc wraca do gabinetu. Jerome podchodzi do sarkofagu i zamyka go, uniemożliwiając przyjacielowi drogę ucieczki.

Wcześniej, Amber dała Mickowi rady, jak ma przeprosić Marę. Na początku jej były nie jest do końca przekonany, czy spróbować, jednak na sam widok obrażonej Mary zgadza się. Tymczasem, panna Jaffray idąc przez korytarz, widzi Micka. Natychmiast chowa się za ścianą i obserwuje, co robi. Nastolatek flirtuje z cheerleaderką.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Harsh, kliknij tutaj.