FANDOM

House of Impasse

Viktor został oślepiony więc nie mógł zobaczeć dzieci. Chodził po gabinecie z wyciągniętymi ręcami,wyglądało to jak gra w ciuciu babkę.Nina otworzyła ruchomą ściane i Victor wyszedł. Kiedy Victor rozmawia z Werą z piwnic wychodzi sibuna i idą do pokoju Niny i Amber. Wera się domyśliła że te amulety chronią i zaras po nie zeszła. Jednak dzieci mają je ze sobą ale ,niestety jeden został.Nina chowie amulet do domku dla lalek.Postanawia że jutro przejdą po krokodylu.W tym czasie Wera przesyła zdjęcie gabinetu frobishera do Jaspera.Na zajutrz rano Jerom idzie do toalety a Alffie niczym ninja daje znak Fabianowi i dziewczyną.Nagle wszyscy się chowają.Do kuchni wpada Alffie i spotyka Poppy,pozwala jej iść do pokoju jego i Jeroma.Potem gang idzie do piwnicy.Jako pierwszy Fabian zgłasza się do przejścia po kładce za nim Nina,Patricia,Alffie no i jako ostatnia Amber.W szkole Jerom pyta się Alfiego czy zerwał,chłopak odpowiada twierdząco .Na redaktora strony szkolnej zgłasza się Mara z Joy.Wieczorem w domu aubisa wybrana z przyjaciółmi rozmawia na temat tuneli.Nic niemogą wymyśleć i idą spać.W nocy Nina się budzi i widzi zjawe która naznacza pozostałą trójkę klątwą.Amber ma znak na/koło nogi,kostki.Patricia na ręce a Alffie jak dobrze zobaczyłam na nodzę.