FANDOM

“House of Letters”
Sezon 2, Odcinek 14
Nina i fabian
Informacje
Polska premiera

13 czerwca 2012

Premiera w USA

17 stycznia 2012

Dom listu

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Peter Fearon

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Protection

Następny

House of Who?

House of Letters jest to czternasty odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Fabian i Nina zamierzają zbadać tunel który dopiero co odkryli, ale są rozczarowani ponieważ tylko znaleźli tajemnicze drzwi bez klucza , pusty cokół i regał pełen książek. Nina uświadamia sobie, że niektóre książki na regale to anagram od Roberta. Wspólnie przestawiają książki, aby wyszło z nich Robert-Frobisher-Smithe, ale brakuje kilku z nich. Uświadamiają sobie, że pozostałe książki mogą być w bibliotece. Nina i Fabian chcą wyjść z gabinetu, aby iść do klasy ale nie mogą tego zrobić, bo Victor i Vera są w piwnicy. Nina zauważa Senkhare, która mówi jej, aby pilnowała czasu. Nina i Fabian spóźniają się do klasy, więc pani Andrews daje im karę i muszą w piątek zostać po lekcjach. Obaj decydują się, żeby iść do biblioteki Frobishera, aby szukać ksiąg zaginionych. W bibliotece wszystkie skrzynki zostały otwarte i wszystko jest w nieładzie. Trudy wchodzi do środka z jej środkami czyszczącymi i słyszy jakieś skrzypienie. Kiedy Nina i Fabian wpadają do biblioteki Trudy się ich przestraszyła, bo myślała, że to intruz. Nina sugeruje, żeby tego intruza zamknąć w bibliotece i iść po kogoś. Robią tak, ale intruz: mowa o Victorze, po prostu ucieka z własnym zestawem kluczy. Jerome idzie do detektywa, by dowiedzieć się trochę o jego ojcu, ale detektyw wszystko pomylił i zamiast szpiegować ojca Jeroma to szpiegował jego matkę. Jerome zwalnia go, ale detektyw pomimo jego pomyłki każe dla Jeroma zapłacić. W domu, Vera szpieguje Victora i słyszy, jak on coś mówi, związanego z książką, że nie ma jej. Nina i Fabian znajdują osiem z dziewięciu książek Frobishera w bibliotece. Fabian odnajduje księgę, która posiada wszystkie wymienione książki wypożyczone. Dowiadują się, że dziewiąta książka została wypożyczona przez kogoś, kto podpisał się DABed. Alfie dowiaduje się, że Amber odzyskała wzrok i ma go od ostatnich kilku dni. Nina i Fabian znowu spóźniają się do klasy, ale Nina w języku francuskim prosi ją o wybaczenie. Fabian uświadamia sobie, że DABed może oznacza Daphne Andrews. W domu, Mara odwiedza Jerome, pytając o jego spotkanie z detektywem. później Jerome w worku odnajduje list, który jest od ojca Jeroma napisany dla jego matki. Otwiera go, aby zobaczyć, czy jest adres i siada na łóżku, całkowicie zszokowany.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Letters, kliknij tutaj.