FANDOM

“House of Lights”
Sezon 1, Odcinek 50
Odcinek 50
Informacje
Polska premiera

18 sierpnia 2011

Premiera w USA

16 lutego 2011

Dom Świateł

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Harsh

Następny

House of Allegiance

House of Lights to pięćdziesiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Alfie nadal jest zamknięty w sarkofagu i woła o pomoc. Jerome udaje, że nie wie nic o zamknięciu go i wypuszcza przyjaciela. Podczas śniadania, Nina martwi się o Alfiego, ponieważ nie widziała go od wczorajszej nocy. Wszystkim spadają kamienie z serc, gdy nastolatek wchodzi do jadalni. Udało mu się zabrać próbkę eliksiru, jednak nie odnalazł półkuli. Chłopak jest jakiś smutny. "Sibuna" natychmiast pyta, o co mu chodzi. Alfie pyta, czemu zostawili go samego. Grupa sądziła, że chłopak wrócił do siebie. Lewis natychmiast idzie podenerwowany do Jerome'a i wytyka mu, że oszukał innych. Chłopak mówi, że nie używał walkie-talkie, które cały czas było na biurku i jest zawiedziony zachowaniem przyjaciela. Alfie daje mu w przeprosiny swoją drożdżówkę. Jerome pyta go, co robi z grupą w piwnicy.

W szkole, Amber oznajmia Alfiemu, iż od dzisiaj odbędzie się inicjacja, po której zostanie oficjalnym członkiem "Sibuny". Po lekcjach, grupa idzie do wypalonego drzewa, gdzie Lewis musi wrzucić swoją czapkę błazna, którą ma już od bardzo dawna. Podczas składania przysięgi lekko się zawachał, jednak oficjalnie został oficjalnym członkiem. Po inicjacji, Nina słyszy z ognia głosy "podświetl drogę". Grupa pyta ją, czy wszystko w porządku. Nastolatka mówi, że tak.

Jerome wraca do domu po zakupach, za które zapłacił zaliczką od Rufusa. O wilku mowa. Akurat zadzwonił. Mężczyzna rząda nowych informacji na temat Ankh. Jerome zapewnia go, iż załatwił sobie szpiega, po czym rozłącza się. Później, daje Alfiemu nową czapkę. W zamian chce od niego informacji, co robi z "Sibuną". Lewis opowiada o eliksirze życia, który znalazł zeszłej nocy. Obecnie ma go Fabian. Jerome rząda od niego, żeby przyniósł miksturę do niego.

Nina stoi w holu i obserwuje żyrandol. Słyszy z niego te same głosy, co przy wypalonym drzewie. Victor zauważa ją i zaczyna coś podejrzewać. Amerykanka szybko wraca do swojego pokoju. Po chwili przychodzi Amber. Nastolatka mówi, że Rodenmaar zmienia żarówki w żyrandolu. Nina zaczyna panikować, ponieważ tam może być ukryta kolejna wskazówka. Przyjaciółki idą na schody. Faktycznie Victor zajmuje się wymianą. Amber udaje, że mdleje. Właściciel domu sądzi, że to znowu przez odchudzanie i zaprowadza nastolatkę do jej pokoju, każe Ninie iść po Trudy. Amerykanka korzysta z okazji i idzie do żyrandola. Znajduje w jego spodzie kolejny relikt, natomiast na podłogę upada wskazówka. Nastolatka chce ją podnieść, jednak do holu wszedł Victor...

W tym samym czasie, Mara czyta książkę w salonie. Mick przychodzi i chce porozmawiać z dziewczyną, ta jednak wypomina mu jego flirty z cheerleaderką. Campbell zdejmuje bluzę i ma na sobie koszulkę "Przepraszam Maro!". Wyciąga pompony i zaczyna udawać cheerleaderkę, śpiewając piosenkę z przeprosinami. Do pomieszczenia przychodzą Patricia, Amber i Fabian. Mick jest wściekły na pannę Millington, ponieważ tylko się ośmieszył.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Lights, kliknij tutaj.