FANDOM

“House of Magic”
Sezon 2, Odcinek 62
Bez ty9o
Informacje
Polska premiera

25 września 2012

Premiera w USA

21 luty 2012

Dom Magii

Scenarzysta

Diane Whitley

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Trades

Następny

House of Tricks

House of Magic- To 62 odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Sibuna planuje odzyskać amulet ,który został zabrany przez Victor'a. Alfie ma swój własny plan, który nie podoba się reszcie. Gdy Jerome tłumaczy Marze o tajemniczym liście od Trudy ,dochodzi między nimi do małej sprzeczki ,ponieważ Mara uważa że ten list jest prośbą o pomoc. Alfie zwierza się Piper o tym ,że jest niedoceniany przez innych. Patricia uważa ,że Piper kradnie jej przyjaciół. Między bliźniaczkami dochodzi do sprzeczki, jednak dzięki tej kłótni siostry wyznają sobie swoje uczucia. Nina ma obawy, ponieważ zwątpiła w plan Alfie'go. Piper postanawia wrócić do szkoły muzycznej. Alfie jest zdruzgotany tą wiadomością. Amber przerywa im w pożegnaniu. Przed Gustavem Zistackiem , uczniowie prezentują swoje talenty, Fabian gra na gitarze,Alfie „czaruje”. W tym czasie Jerome poszukuje rzeczy należących do Frobisher'ów. Jego celem zostaje domek dla lalek. Gdy Alfie wprowadza swój plan w życie Victor wydaje się być zdenerwowany. Alfie zniszczył amulet Victora. Albo to tylko sztuczka? Zobaczymy w kolejnym odcinku.