FANDOM

“House of Never”
Sezon 1, Odcinek 59
Odcinek 59
Informacje
Polska premiera

28 sierpnia 2011

Premiera w USA

19 lutego 2011

Dom Nigdy

Scenarzysta

Diane Whitley
Danny Spring

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Sting

Następny

House of Forever

House of Never to pięćdziesiąty dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Rufus wypytuje nastolatków, gdzie są elementy Ankh. Po chwili przychodzi mu na myśl, iż posiada je Joy. Po chwili do klasy puka pani Robinson, która czeka na pana Winklera. Gdy nie słyszy odpowiedzi, odchodzi.

Tymczasem na balu, Mara rozgląda się za resztą grupy z Domu Anubisa. Nie widzi jednak nikogo. Mick mówi, że pójdzie poszukać ich na dworze. Gdy wychodzi, panna Jaffray spotyka panią Robinson. Wciąż mają małe spięcie z powodu Micka. Nauczycielka pyta nastolatkę, czy nie widziała pana Winklera. Gdy słyszy odmowną odpowiedź, wychodzi z balu. Gdzie zatem jest nauczyciel. W domu, Trudy zostaje obudzona przez gwałtowne pukanie do drzwi. Gdy otwiera, do holu wchodzi zdenerwowany pan Winkler. Dobija się do drzwi od piwnicy, wołając Victora.

Rufus zauważa, że Joy nie odbiera. W porywie złości rzuca telefonem o ścianę, rozwalając go. Patricia zaczyna marudzić, że on sporo kosztował. Zeno rozkazuje "Sibunie" usiąść i siedzieć cicho. Tymczasem w Domu Anubisa, Victor wita w holu wszystkich członków zgromadzenia i wpuszcza ich do piwnicy. W końcu przychodzi pan Winkler. Opowiada Victorowi o porwaniu uczniów. Mężczyzna jednak ignoruje sprawę i twierdzi, że to dla nich lepiej. Gdy Jason chce stawić opór, Rodenmaar przypomina mu o chorobie zwyrodnieniowej, na którą nauczyciel cierpi. Mówi, iż po odtworzeniu Ankh nie będzie musiał się nią przejmować.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Never, kliknij tutaj.