FANDOM

“House of Payback”
Sezon 1, Odcinek 26
Patriciaaaa
Informacje
Polska premiera

29 czerwca 2012

Premiera w USA

29 stycznia 2012

Dom łaski

Scenarzysta

Bede Blake & Diane Whitley

Reżyser

Angelo Abela

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Sibuna

Następny

House of Pendulums

House of Payback jest to dwudziesty szósty odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Sibunie udaje się wciągnąć most z powrotem i decydują, aby dowiedzieć się w inny sposób, jak umieścić most na miejscu. Victor idzie do piwnicy i intensywnie przygląda się półce, która prowadzi do tajnego gabinetu. Jakimś sposobem odnajduje zamek szyfrowy na ścianie. Sibuna czeka, aż on odejdzie. W szkole, Jerome mówi Marze, że chce iść zobaczyć się z ojcem. Mara oferuje iść z Jerome jako moralne wsparcie. Jerome przyjmuje jej ofertę, ale podkreśla, że nie może powiedzieć o tym Poppy. Alfie próbuje zerwać z Amber, ale ona ciągle stanowczo odmawia tego. Joy pyta Patricie, o pewną rzecz. Patricia ujawnia, że kupiła robaki w czekoladzie, aby dać to Eddiemu. Nina wpada na Joy i idą w przeciwną stronę. Natomiast później łapią te same krzesło, Joy wspomina, że nie rozmawiali ze sobą od tego incydentu z Fabianem. Joy także mówi, że nie przeprasza, i również nie jest złodziejką chłopaków. Mówi, że jeśli oni nadal są razem to nie będzie starała się połączyć Fabiana i ją w Jabian już nigdy. Nina mówi, że oni już nie są razem i że Fabian jest "wolny". Patricia idzie dać Eddiemu robaki z czekolady i on szczerze przeprasza za zakład, mówiąc, że i tak by poprosił ją do tańca. W więzieniu, Mara i Jerome idą do pokoju dla gości, aby zobaczyć ojca Jerome. Mara przedstawia się, gdy Jerome i John milczą. Jerome staje się zdenerwowany po wysłuchaniu jego ojca i postanawia odejść. Mówi, że nie dba o to, co ojciec ma do powiedzenia, ale Mara mówi mu, że jeśli to by była prawda, to by w ogóle nie przyszedł do więzienia. Fabian kombinuje co zrobić, żeby podnieść ciężki most i umieścić go na miejscu, Chce podnieść krokodyla rozhuśtać go i spuścić na miejsce, ale nikt z sibuny tego planu nie popiera, więc Amber ma lepszy i łatwiejszy sposób a mianowicie podnieść z jednej strony i po prostu opuścić przed przepaścią. Idą ćwiczyć w lesie, ale tylko jeden raz udaje im się to zrobić. Nina mówi, żeby iść zrobić to po lunchu, ale Fabian nie może, bo musi trochę się pouczyć z Joy wieczorem, więc decydują udać się tam po zgaszeniu świateł. W więzieniu, John dziękuję Jerome, że nie wyszedł. również wspomina, że nigdy nie przestał myśleć o Jerome i Poppy. Kończy się czas zwiedzania i Jerome mówi, że jeszcze do niego przyjedzie, gdy ojciec pyta się go, czy przywiezie Poppy, on odpowiada, że za jakiś czas przywiezie. John radością mówi, że Mara i Jerome do siebie pasują. Mara wychodzi, ale John chwyta Jerome i mówi mu, że ma coś ważnego do powiedzenia, ale następnym razem mu o tym powie gdy Jerome przyjdzie sam. Sibuna idzie do piwnicy. Próbują upuścić most i jakimś cudem udaje im się to zrobić pomyślnie. Patricia idzie jako pierwsza i na połowie drogi, zastaje wahadła w kształcie księżyca i słońca, rozpoczynają kołysanie i uziemiają ją w środku.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Payback, kliknij tutaj.