FANDOM

“House of Stars”
Sezon 1, Odcinek 48
Odcinek 48
Informacje
Polska premiera

16 sierpnia 2011

Premiera w USA

14 lutego 2011

Dom Gwiazd

Scenarzysta

Diane Whitley
Danny Spring

Reżyser

Tim Hopewell

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Venom

Następny

House of Harsh

House of Stars to czterdziesty ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

"Sibuna" musiała mieć ogromne szczęście, ponieważ dosłownie metr od nich przebiegła mysz i Victor uznał, że to przez nią ten hałas. Gdy rytuał się kończy, "Sibuna" wychodzi tajemnym przejściem do kuchni. Rozchodzą się do pokojów, jednak okazuje się, iż poza nimi ktoś jeszcze był wtedy w pomieszczeniu... Oczywiście jest to Jerome, który ukrył się w pralni.

Następnego dnia rano, grupa robi zebranie przed lasem. Nina oznajmia, iż ich głownym zadaniem jest odnalezienie kielicha Ankh, a odnalezione relikty, to prawdopodobnie klucz. Po chwili Patricia mówi, że już 5 minut temu powinni być w szkole. Amerykanka twierdzi, że zaniesie do kryjówki w ścianie na strychu elementy i dołączy do reszty. Fabian prosi ją, aby była ostrożna. Nina idzie zatem do Domu Anubisa i ukrywa relikty. Niestety wychodząc z pomieszczenia, zauważa ją Victor. Mężczyzna od jakiegoś czasu podejrzewał, iż ktoś tam się zakrata i pyta dziewczynę, co tam tak często robi. Nastolatka kłamie, że w Stanach Zjednoczonych strych traktuje się jak swoją własną świątynię. Victor przeszukuje pomieszczenie. Nic nie znajduje. Oznajmia Ninie, iż zamontuje w drzwiach kłódkę, po czym każe jej po lekcjach wysprzątać łazienki szczoteczką do zębów.

Amerykanka wraca do szkoły. Opowiada "Sibunie" o Victorze, który zrobił się bardziej podejrzliwy. Wieczorem, Nina ogląda przez okno gwiazdy w pokoju Fabiana, ten zaś gra na gitarze. Gdy dołącza do dziewczyny, wpada na rozwiązanie kolejnej zagadki. Muszą spojrzeć na księżyc. Natychmiast idą do salonu, gdzie znajduje się teleskop i patrzą na nasz obiekt. Gdy niebo jest czyste, a widać na nim księżyc, odczytują napis "Uwolnij moc i podświetl drogę. Znajdź półkulę ukrytą pod spodem". Victor wchodzi do pomieszczenia, informując o tym, iż za 5 minut wszyscy mają być u siebie w pokojach. Zauważa Fabiana i Ninę przy teleskopie. Amerykanka próbuje mu wcisnąć kit, że szuka najbliższej kręgielni, jednak bez skutku. Victor patrzy przez teleskop, istnieje możliwość ujrzenia wskazówki...

Jerome zrobił się bardzo podejrzliwy wobec grupy. Gdy "Sibuna" na chwilę wychodzi z sali teatralnej na korytarz, chłopak zabiera pozostawiony przez Patricię telefon i przeszukuje kontakty. Znajduje numer do Rufusa. Zapisuje go u siebie, po czym dzwoni do niego. Wieczorem, spotykają się na drodze, niedaleko Domu Anubisa. Jerome mówi, iż wie co nieco o skarbie Tutenchamona, którego tak wszyscy poszukują. Rufus płaci mu sporą sumę pieniędzy za informacje. Clarke opowiada o tym, kto poszukuje reliktu. Zeno płaci mu jeszcze większą zaliczkę i każe dawać informacje na temat "Sibuny" na bierząco.

Amber postanawia zostać swatką. Na pierwszy ogień idą Mara i Mick, którzy jak wiemy, pokłócili się ze względu na wybory. Nastolatka próbuje przekonać swojego byłego chłopaka, aby porozmawiał z Marą w cztery oczy i ją przeprosił. On jednak jest w przekonaniu, że to ona powinna do niego przyjść.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Stars, kliknij tutaj.