FANDOM

“House of Stings”
Sezon 2, Odcinek 38
Victorrr
Informacje
Polska premiera

17 lipca 2012

Premiera w USA

3 lutego 2012

Dom użądlenia

Scenarzysta

Paul Gerstenberger & Diane Whitley

Reżyser

Gill Wilkinson

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Hacks

Następny

House of Double-Cross

House of Stings jest to trzydziesty ósmy odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Patricia wchodzi do tunelu tak, aby mogła ostrzec innych. Victor również wchodzi do tunelu przy użyciu prawdziwego amuletu. Patricia prawie idzie w przepaść. Idzie na czworaka przez belkę. Fabian i Alfie idą przez nitki i później zauważają kilka haczyków. Patricia podchodzi do nich i mówi im, że ktoś nadchodzi. Fabian i Alfie szybkim krokiem wycofują się. Victor idzie przez przepaść i znajduje pokój z siecią. Dotyka jednej ze srebrnych nitek i parzy go. Wychodzi z tuneli. Sibuna opuszcza mały tunel wentylacyjny, gdzie byli ukryci. Mara przychodzi z narzędziami, aby odzyskać klejnot. W bibliotece, Trudy pyta Jaspera, dlaczego ją zatrudnił, a nie Verę. Mówi jej, że ona jest bardziej ambitna i ,że potrzebuje ją tutaj. Mara i Jerome nadal starają odzyskać klejnot. Jerome zostaje oblany w twarz brudną wodą tuż gdy Vera przyszła do łazienki. Jerome mówi jej, że coś wpadło do zlewu, a Vera stwierdza, że ona mu to wyjmie z rur. Mara idzie na rozmowę do pan Sweeta a Jerome czeka na Vera aż wyjmie klejnot z umywalki. W Sibuna mówi, że potrzebne są trzy rzeczy do powieszenia na hakach i jakiegoś gigantycznego pająka. Oni nie mają pojęcia, kto szedł za nimi w tunelach. Słyszą kroki za drzwiami i znajdują Jeroma. On tworzy historię, aby nie wspomnieć o klejnocie. Fabian zastanawia się, czy to nie był Jerome w tunelach, ale Nina mówi, że nie jest tego pewna, ale wiedzą, że coś przed nimi ukrywa. Mara pyta się pana Sweeta o Verę i Mara zastanawia się, że jest to podejrzane, że była tylko jedną osobą, która przysłała CV więc Mara postanawia, że w tym celu musi przesłuchać Jaspera. Vera wyciąga rurę i znajduje klejnot, mówiąc chłopakowi, że go nie ma. Vera odchodzi z klejnotem.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Stings, kliknij tutaj.