FANDOM

“House of Tunnels”
Sezon 2, Odcinek 11
Zaskoczona Ninaaa
Informacje
Polska premiera

08 czerwca 2012

Premiera w USA

16 stycznia 2012

Dom Tunelu

Scenarzysta

Tim Compton & Diane Whitley

Reżyser

Peter Fearon

Położenie odcinka
Poprzedni

House of Heartbreak

Następny

House of Goodbye

House of Tunnels to jest jedenasty odcinek drugiego sezonu serialu Tajemnice Domu Anubisa.

Obsada

Streszczenie

Gdy pan Sweet zwraca uwagę na fakt, że ona krzyczy w bibliotece, Nina Martin stara stworzyć najprostsze rozwiązanie dlaczego ona krzyczy: "Kim jesteś?". Nina walczy o wyjaśnienie, ale w końcu zdecydowała się , że po prostu będzie polemizować z Fabianem teksty typu , kim ty jesteś,żeby ze mną najpierw zrywać, a później wysyłać takie smsy? , Joy to trochę zabolało, ale Gustawowi nie przeszkadza ten fakt i widać, że w ogóle dla niego nie jest nic podejrzliwie. W piwnicy, Nina i Fabian pokazują Amber znak Anubisa i tłumaczą dla niej, że oboje mogą zginąć, jeśli nie znajdą maski. także mówią, dla Amber, że nie może im pomagać i nie chcą, żeby ryzykować dla nich, ale Amber nie pozwala, aby szukali maski sami. Sibuna znajduje ukryty pokój. Powrót do biblioteki: pan Sweet pełną radością informuje pozostałych, że umowa zostaje podpisana i wystawa oficjalnie należy do szkoły. Mick szuka Mary i opowiada dla Jerome o ich problemie związku, gdyż Mara nie może pogodzić się z faktem, że on musi wyjechać ze szkoły. Jerome  oferuje pomoc dla Micka i mówi, że może o tym problemie porozmawiać z Marą. Fabian znajduje przełącznik, i drzwi się otwierają, Dowiadują się, że wszystkie badania faktycznie należą do Roberta Frobisher-Smytha. Kiedy Amber dotyka portret, on spada i ujawnia się sześć amuletów. Amulety dopasowują się do miejsca na mapie, gdzie Nina znalazła pod domkiem lalki. Fabian stwierdza, że pamiętnik należy do Roberta Frobisher-Smytha i rozdziela amulety pomiędzy trzy osoby Sibuny więc mogą szukać jakiekolwiek wskazówki. Jerome idzie do pokoju Mary aby z nią porozmawiać. Mara mówi, że zrobiła wielki błąd, że zerwała z Mickiem. Kiedy Jerome mówi Marze, że rozumie, że potrzebuje pobyć sama. Jerome następnie rozmawia z Mickiem, że Mara zdecydowanie nie chce już być z nim. W szkole, Amber unika Alfiego pytając Jasper Choudhary o amulety. Amber mówi, dla Niny i Fabiana że one odwracają pecha, chronią od niebezpieczeństwa , i złymi duchami. Gdy każdy siada do jedzenia, Mick ogłasza wszystkim, że zamierza wyjechać do Australii. Nina i Fabian są z powrotem w gabinecie. Nina mówi dla Fabiana, że jeśli coś się stanie z Amber, to ona nigdy sobie tego nie wybaczy. Gdy wybrana poszukuje półki, ściąga książkę i widzi w dziurze tunel.

Galeria

Żeby zobaczyć galerię odcinka House of Tunnels, kliknij tutaj.