FANDOM

Jason Winkler
Jason
Informacje
Płeć

Mężczyzna

Wiek

24 lata

Kolor włosów

Brązowy

Zawód

Nauczyciel historii i dramatu

Przyjaciele

Tajemnicze Zgromadzenie
Patricia Williamson

Uczucia

Pani Robinson

Produkcja
Pierwszy odcinek

House of Lies

Aktor

Jack Donnelly

Jason Winkler jest nauczycielem historii i dramatu, który pojawił się w sezonie 1.

Historia

Jason Winkler jest 24-letnim mężczyzną, który jakiś czas temu rozpoczął karierę nauczyciela. Podjął tą posadę w szkole uczniów z Domu Anubisa, gdyż jeden nauczyciel przeszedł na emeryturę. Uczy on historii oraz prowadzi kółko teatralne. Większe znaczenie do fabuły serialu wnosi, gdy zauważa dziwne zachowanie Patricii, spowodowane tajemniczą postacią widzianą z okna. Jason dowiedział się od niej o tajemniczym zaginięciu Joy i postanowił pomóc dziewczynie. Znalazł kilka wskazówek, np. część telefonu panny Mercer. Poszedł z tym do pana Sweeta. Zdruzgotany mężczyzna odesłał go do Victora. Po tej rozmowie pan Winkler przestał angażować się w poszukiwania Joy. Po jakimś czasie dowiadujemy się, iż należy teraz do tajemniczego zgromadzenia nauczycieli. W finale widać jednak, że nie jest złą postacią, jak większość ludzi ze stowarzyszenia. M.in. jako jedyny wykazywał chęć uratowania "Sibuny" z rąk Rufusa, który przytrzymywał ich w klasie. Dowiadujemy się, dlaczego przeszedł na "ciemną stronę". Wszystko przez chorobę zwyrodnieniową, która może spowodować u niego wczesną śmierć. Prawdopodobnie doszło do tego między sezonami 1 a 2, gdyż w serii 2 już się nie pojawia.

Galeria

więcej fotek...

Ciekawostki

  • Pomagał w poszukiwaniach Joy Mercer.
  • Był częścią Tajemniczego Zgromadzenia.
  • Miał rzadką chorobę, która prawdopodobnie spowodowała śmierć pomiędzy sezonami 1 a 2.