FANDOM

Nina Evelyn Martin główna bohaterka serialu Tajemnice Domu Anubisa. Urodziła się 7 lipca o 7:00, co świadczy o tym, że jest potomkinią Amneris, Wybraną która jako jedyna jest w stanie złożyć Kielich Ankh oraz przejść do świata pozagrobowego. Na początku nie wszyscy darzą ją sympatią i zaufaniem, ze względu na to iż zjawiła się w Domu Anubisa w momencie tajemniczego zniknięcia Joy Mercer. Pasjonuje się historią starożytnego Egiptu. W pierwszym i drugim sezonie jest liderką klubu Sibuna. Jej najlepszą przyjaciółką jest Amber Millington, a byłym chłopakiem Fabian Rutter. W trzecim sezonie nie wraca do domu Anubisa, ponieważ Osirion, Eddie Miller i Wybrana muszą trzymać się z daleka.

Wygląd

Natura obdarzyła Ninę długimi falowanymi brązowymi włosami oraz pięknymi niebiesko-zielonymi oczyma. Nastolatka ma jasną, delikatną cerę i idealny nosek bez skazy. Urodę dziewczyny dopełniają pełne malinowe usta i różowe policzki. Dziewczyna wygląda na miłą i sympatyczną, ale mimo to niektórzy mieszkańcy Domu Anubisa nie darzą jej zaufaniem.

Osobowość

Nina jest rozważną i ostrożną dziewczyną. Niemniej trudno ją przestraszyć i zniechęcić do czegoś. Jest nieśmiała, ale stanowcza. Jest bardzo inteligentną nastolatką i dobrą uczennicą.

Do Domu Anubisa trafiła dzięki stypendium. Nina bardzo przywiązuje się do ludzi. Czasem jest zbyt ufna. Nie lubi być bezbronna i wręcz nienawidzi gdy inni mają ją za słabeusza. Nina bardzo pomaga chorowitej babci i niezwykle się o nią troszczy. Z bólem rozstaje się z nią podczas wyjazdu do Anglii. To czyni z niej oddaną wnuczkę i wierną przyjaciółkę.

Bliscy

Rodzice Niny zginęli w wypadku samochodowym gdy dziewczyna była bardzo mała. Od tego czasu Niną opiekuje się babcia Evelyn, z którą nastolatka ma bardzo dobry kontakt. Nina jest jedynaczką, ale bardzo chciałaby mieć rodzeństwo. Dziewczyna przyjaźni się z członkami Sibuny: Amber Millington, Patricią Williamson, Alfiem Lewisem, Eddiem Millerem i Fabianem Rutterem.

Nawigacja

Postacie główne Nina MartinFabian RutterPatricia WilliamsonAmber MillingtonMick CampbellMara JaffrayJerome ClarkeAlfie LewisJoy MercerEddie MillerKT RushWillow Jenks
Postacie poboczne Victor Rodenmaar Jr.Vera DevenishTrudy RehmannJasper ChoudharySarah Frobisher-SmytheRufus ZenoHarriet DenbyRobert Frobisher-SmytheJason WinklerEric SweetDaphne AndrewsZoe ValentineEsther RobinsonCaroline Denby
Postacie cykliczne Piper WilliamsonPoppy ClarkeEvelyn MartinAde RutterAmelia PinchesJohn ClarkeFrancis JaffrayFrederick MercerLouisa Frobisher-SmytheGustav ZiestackMarsha LewisRory CampbellPani MulliganPielęgniarka DeliaPhilip LewisRobbieSierżant RoebuckVictor Rodenmaar Sr.Dziadek KTDexter LloydErin BlakewoodCassie TateGiles Winner-FrestonPan MillingtonPan CornelianPete Roper
Inne CorbierreAmmutAnubisSenkharaOsirianWybranaGrzesznicy
Organizacje SibunaTajemnicze Zgromadzenie